badania interniści



Kawa nie stanowi zagrożenia dla zdrowia - udowadniają interniści z Londynu i Hiszpanii.

Według najnowszych badań, nałogowe spożywanie kawy nie zwiększa zagrożenia występowania chorób serca ani raka. Naukowcy wykazali, że picie regularne picie kawy (nawet do 6 kubków dziennie!) nie jest powiązane ze wzrostem śmiertelności u ludzi w średnim wieku. Okazało się nawet, że u kobiet picie kawy nieznacznie może przedłużyć wyniszczanie organizmu z powodu chorób serca. Badania wykazały również brak powiązań pomiędzy spożywaniem kawy a zachorowaniami na raka. Okazuje się natomiast, że długoterminowe spożywanie kawy może mieć pozytywny wpływ na zdrowie...